Slidershow

, ,

TEMA HAKKINDA

Resimler temayla alakalı olsun diye seçildi ve hepsi Freepik sitesinden alıntıdır.
Temayı sıfırdan kodladım ve responsive tasarım olmasına özen gösterdim.Responsive tasarım SEO açısından da oldukça önemlidir.Temayı belli bir renk üzerine yaptım.Tabiki kişiye göre değişebilmekte

Temanın özelliklerine gelirsek:
  1. Blogger platformu için uygundur.Wordpress gibi alanlarda çalışmayacaktır
  2. Responsive tasarımdır
  3. Sidebar kısmındaki başlıklar özelleştirildi
  4. Sidebar kısmındaki eklentilerde küçük değişiklikler yapıldı
  5. Yazı alanına otomatik devamını oku kısmı eklendi(Bazı temalarda bu jump link dediğimiz kod yazılımıyla sağlanıyor)
  6. Yazı alanına sosyal paylaşım simgeleri eklendi
  7. Yazı alanında etiketler başlığın altına alındı(aşağı kısmın çok kalabalık görünmesini istemediğim için yukarı aldım)
  8. Responsive menu ekledim(Tamamen benim kodladığım)
  9. Otomatik çalışan slidershow eklendi.
  10. SEO açısından önemli meta tagları eklendi
  11. Mailden takip için slidershowun altına eklenti yapıldı.
  12. Benzer yazılar kısmı özelleştirildi.
Aklıma başka eklenecek bir şey gelmedi.Temayı inceledim ve gördüğüm her eksiği ya da sorun varsa sorunu düzelttim.Ama sürekli kullanmadığım için gözümden kaçan kısımlar olmuş alabilir(!).
Eğer kullanan olurda bir eksiği olursa bana söyleyin lütfen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder